AVIS získal ocenenie Superbrands

Každý rok na celom svete a aj lokálne vychádza kniha, v ktorej je výber tých najhodnotnejších alebo najpopulárnejších značiek. Medzi rôznymi módnymi značkami, prémiovými automobilkami, prestížnymi hotelmi a produktmi nájdete aj autopožičovňu AVIS. Vynakladáme viac úsilia    Slogan „We try harder.“ – „Vynakladáme viac úsilia.“ má povesť jedného z najznámejších reklamných sloganov na svete. Stal sa vyjadrením firemnej filozofie i zamestnancov spoločnosti, ktorou je neustále… Prečítať celé
Vydané 13. augusta 2014 / Autor / Obsahuje tieto témy: , , ,

Každý rok na celom svete a aj lokálne vychádza kniha, v ktorej je výber tých najhodnotnejších alebo najpopulárnejších značiek. Medzi rôznymi módnymi značkami, prémiovými automobilkami, prestížnymi hotelmi a produktmi nájdete aj autopožičovňu AVIS.

Vynakladáme viac úsilia

   Slogan „We try harder.“ – „Vynakladáme viac úsilia.“ má povesť jedného z najznámejších reklamných sloganov na svete. Stal sa vyjadrením firemnej filozofie i zamestnancov spoločnosti, ktorou je neustále skvalitňovanie služieb a potvrdená cena rezervácie. Medzinárodné pôsobenie AVIS sa zaslúžilo o množstvo inovácií vo svete prenájmu automobilov a jej slovenská pobočka neostáva tejto nadobudnutej prestíži nič dlžná. Slovenský AVIS má na svojom konte hneď niekoľko prvenstiev. Napríklad práve AVIS má na Slovensku najviac pobočiek spomedzi všetkých konkurenčných autopožičovní – a naďalej sa pracuje na ich rozširovaní. Okrem toho slovenský AVIS s veľkou vážnosťou dbá na to, aby bol vozový park vždy aktuálny a aby v ňom boli iba najnovšie modely automobiliek. Až 80% flotily tvoria dieselové vozidlá a pri ich každoročnom nákupe sa zvyšuje dôraz na ich bezpečnostný štandard, spotrebu a imidž, ktorý je náročnú klientelu AVISu tak dôležitý. Nemenej zaujímavé je, že popri klasických prenájmoch ponúka slovenský AVIS aj všetko, čo s tým súvisí. Klient má možnosť riešiť kompletné logistické služby od autopožičovne cez šoférske služby, prenájom dodávok a operativny leasing. AVIS ostáva aj naďalej verný myšlienke “We try harder.”

   7 desaťročí získavania know-how

   Spoločnost‘ AVIS vznikla v roku 1946, keď pilot U. S. Force Warren Avis založil autopožičovňu s tromi vozidlami na letisku Willow Run v americkom Detroite. Za polstoročie sa z nej stala top spoločnosť podnikajúca v oblasti prenájmu vozidiel vo viac ako 170 krajinách sveta s 500 000 vozidlami.

   V roku 1996 AVIS získala formou akvizície lokálneho predajcu pre vytvorenie generálneho zastúpenia na Slovensku. Vladimír Orth, kto v roku 1992 začínal s malou lokálnou požičovňou ponúkajúcou Škody Favorit a Felícia, sa zúčastnil tendra medzinárodnej spoločnosti: „Zistil som, že ak chcem siahnuť po vyšších métach, bez zahraničného know how sa nezaobídem, pretože trh si čoraz viac bude vyžadovať nadštandardné služby. Po víťazstve v tendri a podpísaní zmluvy sme za jeden rok museli pretransformovať celý vozový park, vybaviť firmu novými vozidlami deviatich tried od skupiny A po skupinu H. Staré autá sme predali a otvorili dve nové pobočky,“ spomína pán Orth, generálny riaditeľ United Rental Group.

Erik Stríž a Juraj Mačik pre UnitedLife

Pokračujte na ďalší príspevok »



Fenomén

6 dôvodov, prečo zmenila televízia svet

  • Televízia od svojho vzniku zohrala nepopierateľnú úlohu v zmene spoločnosti a postupom času sa stala jedným z najvýznamnejších médií vôbec. Jej vplyv sa dotkol takmer každej oblasti ľudského života a ovplyvnil spôsob, ako vnímame svet okolo nás.
  • Televízory sa tak stali základným zariadením domácnosti a dnes sú neoddeliteľnou súčasťou každodenného života.