fbpx
Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu. Cookies a sledovanie môžete vypnúť.

Módne trendy

Čítanie na 3 min.

Athleisure: tepláky do fitka, do práce aj na party

Athleisure je jedným z najznámejších módnych trendov, ktorý dobyl svet. Ide o spojenie športového a voľnočasového štýlu. Jeho cieľom je poskytnúť pohodlné oblečenie na cvičenie ale aj na nosenie počas celého dňa.

Informácie o tomto príspevku

Vydané 11. januára 2022
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , ,
Sledujte UnitedLife na Instagrame
Sledujte UnitedLife ako e-mailový newsletter

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. 3

Athleisure vyrástol z trendu cvičenia jogy a posilňovania s vlastnou váhou. Legíny na cvičenie jógy sa stali veľmi populárne. Hoci boli navrhnuté do telocvične, ich pohodlnosť a jednoduchý vzhľad viedli ženy k tomu, že ich začali nosiť v bežnom aj formálnom prostredí. Athleisure pôvodne spopularizovali ženy, avšak rozšíril sa aj na pánsku módu.

Athleisure vytvoril priestor pre investorov

Dopyt po módnom športovom oblečení začal stúpať koncom roka 2010. Od roku 2020 fashion spoločnosti, ktoré sa špecializujú na takýto druh oblečenia prilákali mnoho investorov. V niektorých ohľadoch je trend athleisure podobný trendu rýchleho stravovania (fast food). Ľudia sú čoraz bohatší a chcú čoraz viac kombinovať kvalitu s pohodlím.

Šatník

Oblečenie athleisure má spotrebiteľom ponúkať módne, pohodlné a všestranné kúsky, ktoré môžu nosiť na rôznych podujatiach a miestach, od telocvične až po firemné obedy. Oblečenie sa neobmedzuje len na legíny na jogu a športové topy. Zahŕňa rôzne ďalšie druhy oblečenia, medzi ktoré patria tepláky, tenisky, šortky, športové nohavice, pančuchy, tank topy a rôznorodé doplnky.

Inzercia

https://twitter.com/boity/status/1367462426078281745

Athleisure značky

Lululemon

Z tejto značky sa stal behom niekoľkých rokoch hotový bestseller. Takisto ako jedna z mála značiek stála pri zrode štýlu athleisure. Vo vlastnom laboratóriu skúma nové materiály, ich technické parametre a vhodnosť pre športové aktivity.

Girlfriend Collective

Girlfriend Collective ponúka udržateľné, eticky vyrobené aktívne oblečenie vo veľkostiach extra extra small6XL a tiež aj tehotenské veľkosti.

Athleta

Táto spoločnosť s aktívnym oblečením, ktorú vlastní spoločnosť Gap, sa snaží reprezentovať všetky vekové kategórie a postavy žien.

Gym Shark

Britská značka aktívneho oblečenia si od svojho uvedenia na trh v roku 2012 podmanila sociálnu sieť Instagram. Celebrity a ich tréneri propagovali legíny a elegantné súpravy tejto značky. Medzi influencerov značky patria napríklad Hailey Bieber, Nina Dobrev, Vanessa Hudgens alebo Alessandra Ambrosio.

Fabletics

Spoločnosť Fabletics, ktorá vznikla v spolupráci s Kate Hudson, ponúka špičkové a cenovo výhodné aktívne oblečenie s možnosťou zaujímavého konceptu. Predplatného na oblečenie.

Yoginess

Yoginess založili dve mladé Slovenky, ktorých vášeň pre pohyb, umenie a produktový dizajn prerástla až do slovenskej značky športového a komfortného oblečenia.

Bianca Studio

Táto značka pobláznila hlavne mladých.

Pandémia a šport doma

Športové oblečenie sa stalo jednoznačným víťazom na trhu pre rok 2021. Spotrebitelia počas pandémie trávili veľa času doma cvičením alebo pracou na home office v pohodlnom oblečení. Ľudia od začiatku pandémie spochybňujú pravidlá obliekania. Trendom sa stala aj starostlivosť o seba a o svoje duševné zdravie.

Foto: Kamaji Ogino

Kľúčové zmeny, ktoré nastali počas pandémie Covid 19 na trhu:

  • Udržateľnosť  je dlhodobým trendom v móde. Dostala sa už aj na trh so športovým oblečením. Spotrebitelia naďalej objavujú a investujú do nových výrobkov s udržateľnými, odolnými a vysokokvalitnými materiálmi.
  • Rozmanitosť hrá kľúčovú rolu na trhu. Značky, ktoré ponúkajú a propagujú oblečenia pre ženy všetkých tvarov a veľkostí si získali srdcia svojich zákazníkov.
  • Luxus začína získavať silu na trhu so športovým oblečením.
  • Náučné videá a tvorba kvalitného obsahu. Značky ako napríklad Lululemon (so svojimi videami o joge) a Alo Yoga (so službou Alo Moves) sa stali vynaliezavejšími a prinášajú svojim zákazníkom hodiny jogy, fitnes a wellness rovno domov.

 

Sledujte UnitedLife na Instagrame
Sledujte UnitedLife ako e-mailový newsletter

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. 3

Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu.
Cookies a sledovanie môžete vypnúť.

Prihláste sa na odber nášho newslettera

Posielame výhradne editorov výber článkov
maximálne 1 newsletter týždenne a bez akýchkoľvek reklám.


Prejsť na stránku inzerenta: AVISMaxirent.sk

Zavrieť reklamu