Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu. Cookies a sledovanie môžete vypnúť.

Projekt z Kickstarteru

Čítanie na 2 min.

Keď marketing zmení charakter produktu: Levitujúce gule majú byť cestou k vnútornému pokoju

Informácie o tomto príspevku

Vydané 26. mája 2020
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , , , , ,

Freelancer, novinár na voľnej nohe a špecialista na WordPress | Bratislava, Slovensko

Pre UnitedLife.sk pracujem ako autor a editor. V médiách pracujem od roku 2007 ako recenzent elektroniky, od 2010 aj ako motoristický novinár. Podstatnou súčasťou mojej práce je od roku 2014 aktívna dobrovoľnícka práca s telesne, duševne a mentálne hendikepovanými v DSSPKM a Tu sme doma, o.z.

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0

Určite ste už niekedy videli dekorácie využívajúce magnetické polia, ktoré umožňujú malej guličke levitovať vo vzduchu. Poznáme ich všetci, napriek tomu vždy, keď ich vidíme, sme tak trocha prekvapení a zvedaví, ako to celé vlastne funguje. Za vynálezom nestojí žiadna mágia, iba obyčajná fyzika elektromagnetických polí a predmetov, ktoré sú v nich „uväznené“.

Takéto dekorácie na stôl si môžete kúpiť za pár eur v obchodíkoch s rozličným tovarom alebo na internete na stránkach s darčekovými predmetmi.

Ako ale spraviť z takejto pomerne jednoduchej hračky módnu záležitosť? Správne – dobrým marketingom. Takým, aký produktu Buda Ball zabezpečili jeho tvorcovia prostredníctvom crowdfundingovej platformy Kickstarter.

Tvorcovia spravili z Buda Ball nástroj k dosahovaniu vnútornej rovnováhy, akúsi pomôcku pri meditovaní. Zároveň má produkt reprezentovať životný štýl svojho majiteľa a dotvárať atmosféru v interiéri.

INZERCIA

Počas vývoja zariadenia sa ukázalo, že môže pracovať s rovnakými alebo podobnými frekvenciami, aké vytvára mozog počas meditácie. Tu vznikol podnet na to, aby sa produkt intenzívne spájal práve s oddychom, relaxáciou a životným štýlom v súlade so Zenom.

Aby som produktu Buda Ball nekrivdil, musím uviesť na pravú mieru skutočnosť, že do jeho vývoja tvorcovia investovali veľa času, kreativity a odborných znalostí. A v porovnaní s lacnými magnetickými dekoráciami je tento produkt schopný udržať kovovú guličku vo vzduchu nielen vo vertikálnej, ale aj horizontálnej polohe – teda akoby sa gulička zázračne vznášala vedľa steny.

 

Inzercia
Arg 365 – prémiové víno na každý deň | arg365.eu

Marketingové slogany o význame v meditácii sú síce prehnané, ale úlohou každého výrobcu je propagovať svoj produkt tak, aby zaujal čo najviac a podnietil zákazníkov ku kúpe. A to sa tvorcovi Buda Ball očividne darí, pretože na Kickstarteri pôvodne zverejnil zámer vyzbierať 70-tisíc amerických dolárov na realizáciu, napokon však viac ako 1 700 ľudí vyzbieralo 215-tisíc dolárov. S týmto kapitálom by teda výrobca nemal mať problém produkty doručiť, zabezpečiť výrobu jeho farebných a materiálových verzií a ďalej investovať do vývoja.

 

Prečítajte si aj:

Informácie o tomto príspevku

Vydané 26. mája 2020
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , , , , ,

Freelancer, novinár na voľnej nohe a špecialista na WordPress | Bratislava, Slovensko

Pre UnitedLife.sk pracujem ako autor a editor. V médiách pracujem od roku 2007 ako recenzent elektroniky, od 2010 aj ako motoristický novinár. Podstatnou súčasťou mojej práce je od roku 2014 aktívna dobrovoľnícka práca s telesne, duševne a mentálne hendikepovanými v DSSPKM a Tu sme doma, o.z.

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0