Multibrand má za sebou úspešný rok

Multibrand má za sebou úspešný rok, počas ktorého sme zrealizovali množstvo kampaní nielen v skupine United Group, ale aj pre našich klientov. Získali sme nových partnerov, s ktorými vieme pre našich zákazníkov poskytnúť ešte komplexnejšie portfólio produktov marketingovej komunikácie.
Marketing dneška, to už nie sú len kampane, ale hlavne neustály dialóg. Nielen ten od klienta smerom k zákazníkovi, ale aj nás s klientom, ktorého treba pochopiť a odhadnúť jeho očakávania. Je dôležité hľadať spojenie medzi produktami klienta a potencionálnymi spotrebiteľmi, čo v súčasnej dobe stagnujúceho predaja v maloobchode nie je jednoduchá úloha. Je to fakticky výzva a skúška profesionality. Veríme však, že poctivou prácou pre klienta a hájením jeho záujmov nájdeme toto spojenie vždy. Máme na to najlepšie predpoklady, keďže máme každodenné skúsenosti z komunikácie našich spoločností v skupine s potencionálnymi aj existujúcimi zákazníkmi, z ktorých sa stávajú stabilní klienti.
V čase redakčnej uzávierky tohoto magazínu v Multibrande uzatvárame mediálnu komunikáciu pre značku Breitling. Tešíme sa bigboardy na obchvate D1 v Bratislave, na inzerciu v Hospodárskych novinách a predovšetkým na kvalitné spoty, ktoré budú nasadené v spravodajskej televízii TA3.
Martin Viktory