Multibrand má za sebou úspešný rok

Multibrand má za sebou úspešný rok, počas ktorého sme zrealizovali množstvo kampaní nielen v skupine United Group, ale aj pre našich klientov. Získali sme nových partnerov, s ktorými vieme pre našich zákazníkov poskytnúť ešte komplexnejšie portfólio produktov marketingovej komunikácie.    Marketing dneška, to už nie sú len kampane, ale hlavne neustály dialóg. Nielen ten od… Prečítať celé
Vydané 31. júla 2014 / Autor / Obsahuje tieto témy: , , , ,

Multibrand, s.r.o. | Bratislava, Slovensko

Multibrand má za sebou úspešný rok, počas ktorého sme zrealizovali množstvo kampaní nielen v skupine United Group, ale aj pre našich klientov. Získali sme nových partnerov, s ktorými vieme pre našich zákazníkov poskytnúť ešte komplexnejšie portfólio produktov marketingovej komunikácie.

   Marketing dneška, to už nie sú len kampane, ale hlavne neustály dialóg. Nielen ten od klienta smerom k zákazníkovi, ale aj nás s klientom, ktorého treba pochopiť a odhadnúť jeho očakávania. Je dôležité hľadať spojenie medzi produktami klienta a potencionálnymi spotrebiteľmi, čo v súčasnej dobe stagnujúceho predaja v maloobchode nie je jednoduchá úloha. Je to fakticky výzva a skúška profesionality. Veríme však, že poctivou prácou pre klienta a hájením jeho záujmov nájdeme toto spojenie vždy. Máme na to najlepšie predpoklady, keďže máme každodenné skúsenosti z komunikácie našich spoločností v skupine s potencionálnymi aj existujúcimi zákazníkmi, z ktorých sa stávajú stabilní klienti.

   V čase redakčnej uzávierky tohoto magazínu v Multibrande uzatvárame mediálnu komunikáciu pre značku Breitling. Tešíme sa bigboardy na obchvate D1 v Bratislave, na inzerciu v Hospodárskych novinách a predovšetkým na kvalitné spoty, ktoré budú nasadené v spravodajskej televízii TA3.

Martin Viktory

Pokračujte na ďalší príspevok »



Príbehy slávnych

From Zero to Hero – ako sa z ľudí na dne stali superboháči

  • Cesta k úspechu býva neraz tŕnistá. Presvedčili sa o tom aj mnohé slávne osobnosti, ktorých meno dnes pozná značná časť svetovej populácie.
  • Ako sa Ralph Lauren stal svetovou módnou ikonou? Je kľúčom k úspechu tvrdá práca, dobrý nápad a jasný cieľ, alebo ide len o dielo náhody? V skutočnosti je to kombinácia všetkých týchto faktorov.