Lifestyle

Make-up trendy pre rok 2023

  • 17 januára, 2023
  • 4 min read
Make-up trendy pre rok 2023

„Budeme naďalej vidieť viac experimentálnych vzhľadov s drahokamami, perlami, trblietkami a inými akcentmi, ktoré pokryjú nielen oči, ale aj iné časti tváre a tela.“ Jaleesa Jaikaran.

Spoločným znakom líčenia pre rok 2023 bude pretrvávajúca túžba po sebavyjadrení pomocou divokého a výrazného make-upu.

Žiarivá pleť

Očakáva sa príchod sviežej pleti. Preto nechajte svoju pokožku dýchať. Zdravá pleť je vždy v kurze, ale v roku 2023 bude ľahšie napodobniť tento svieži vzhľad, pretože zloženie výrobkov bude sofistikovanejšie. Ľudia budú namiesto ťažkých matných podkladov používať viac tónovaných hydratačných krémov a tónovaných SPF.

„Vďaka novým produktom, ktoré sú ľahšie a majú okamžitý účinok, je vzhľad holý, ale má prirodzený lesk a ľahký povrch,“ hovorí vizážistka Lan Nguyen-Grealis.

INZERCIA
@amelia0livia

You need this primark blush!! #primarkbeauty #dewyblush #glossyskin #glowymakeup

♬ original sound – Amelia Olivia

Kamienky

Vždy budeme vďační seriálu Euphoria za to, že do našich životov opäť priniesol kamienky, perly a všetko, čo sa blyští! Ozdoby dodajú inak jednoduchému líčeniu okamžitý dramatický vzhľad. Tento rok budeme svedkami nárastu používania rôznych ozdôb na tvár.

https://www.tiktok.com/@emmieraines/video/6859085030115806470

Rok obočia

Obočie dosiahne vrchol v nasledujúcich 12 mesiacoch. Či už pôjde o tenké oblúky, ktoré predstavila Vivienne Westwood, geometrické kovové trojuholníky, vybielené obočie ako od Givenchy a Roberta Cavalliho alebo piercingy. Mimo prehliadkového móla si už aj celebrity v poslednom čase dávajú na obočie peroxid. Julia Fox, Bella Hadid a Kendall Jenner si zaobstarali bielené obočie a už sa v ňom stihli predstaviť aj na červenom koberci.  Ak však  nechcete mať úplne, ale úplne  platinové obočie, zvážte len jeho zosvetlenie o niekoľko odtieňov.

@elimuali

ну неплохо #рек #whiteeyebrows #foryoupage #fup #fyp

♬ Did It On’em – Nicki Minaj

Výrazné pery

Saténové, lesklé, výrazné. V novom roku budú pery odvážnejšie ako kedykoľvek predtým. Podľa Tobbiho Heneva budú na vzostupe podkladové farby na pery, ktoré majú hlbšie odtiene ako rúž a lepšie udržiavajú pozornosť na prirodzenom líčení.

Do módy sa dostane aj takzvaný vampire make up look.

„Trendom budú sofistikované upírske odtiene ako bordová, slivková a ružová noir v kombinácii so svetlou pleťou.“ Ninni Nummela, make-up artistka značky Chanel

@claudianeacsumakeup

#glazedapple #glossylips #glazedlips #redlipstick #redlipstutorial #redlips #redlipsticktutorial #liptutorial #lipcombo #beautytips #makeuptutorial on beautiful @Bianca

♬ video games. – ✧༺♡༻✧

Dymové oči

Čo sa týka očí, opäť sa objaví dymové líčenie. Trend 90. rokov je späť!

„Vzostup dymu 90. rokov kontrastuje s dnešným prezdobeným a prepracovaným líčením očí. V jednoduchosti tmavého viečka a prechodného odtieňa cez očnú jamku je šik. Je to klasika, takže bude vždy fungovať.  Dominic Skinner, renomovaný vizážista a ambasádor kozmetiky MAC

https://www.tiktok.com/@beautytok.goodie/video/7112250153771355397

Baby Blue

V roku 2023 môžme čakať návrat naspäť do roku 2000. Svetlo modrú farbu na očných viečkach, ako nosila Britney Spears, budeme vídať často.

„Budeme svedkami návratu ikonických detsky modrých trblietavých očných tieňov, ktoré boli kľúčovým symbolom krásy v roku 2000. Vtedy sa modré očné tiene spájali s hustou riasenkou a púdrovou pleťou, ale v roku 2023 ich uvidíme v kombinácii s takmer nulovým líčením a silným rúžom.“ Saffron Hughes, Make-up artist

@jenesisalonso

blue shadow & fall weather is meeee #fallmakeuplook #fallaesthetic #babybluemakeup #colorfuleyeshadow #blueeye#octobermakeup #spanglish #latinamakeup

♬ cardigan 2nd bridge sped up – bia (taylor’s version)

Zdroje: Allure, Vogue, WhoWhatWear, HarpersBazar, MyImperfectLife, ELLE,

About Author

Ema Zvara

Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu. Informácie o ochrane osobných údajov nájdete na podstránke Kontakt a GDPR. Súhlasíte s používaním cookies a monitoringu vo vašom prehliadači? (exspirácia po 30 dňoch) Kontakt a GDPR
Nastavenia Cookies
Áno
Nie
GDPR a Cookies
GDPR a Cookies
Cookie name Active
United Life "Životný štýl s hodnotami" Lifestyle magazín spoločnosti Multibrand, s.r.o., člena skupiny United Group ISSN 1339-4304 Vydavateľ: MULTIBRAND, s.r.o. Ivánska cesta 43 821 04 Bratislava IČO: 35863846 www.unitedlife.us www.unitedlife.sk  

GDPR / VPOU (všeobecné pravidlá ochrany údajov)

Platné od 24. 5. 2018

Úvodné ustanovenia

Tento dokument (ďalej iba „Poriadok“) určuje pravidlá používania webových stránok unitedlife.sk. Webové stránky www.unitedlife.sk (ďalej iba „webových stránok“ alebo „webstránky“) sprístupňuje: MULTIBRAND, s.r.o. Ivánska cesta 43 821 04 Bratislava IČO: 35863846 (ďalej iba „vydavateľ“) Zodpovedná osoba: Martin Viktory, Erik Stríž Kontaktné údaje: tel.: +421 944 306 271 e-mail: redakcia@unitedlife.sk www.unitedlife.us www.unitedlife.sk Prevádzkovateľom osobných údajov používateľov – jednotlivcov poskytnutých v súvislosti s používaním webstránky je vydavateľ. Vydavateľ spracováva zhromažďované osobné údaje v súlade s ustanoveniami Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica č. 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a ďalšími záväznými právnymi predpismi v oblasti ochrany osobných údajov. Vydavateľ neposkytuje nadobudnuté údaje žiadnym iným spoločnostiam či osobám; zároveň týmto informujeme, že na základe platných právnych predpisov nás môžu oprávnené štátne orgány požiadať o sprístupnenie údajov, vrátane IP adresy používateľa webových stránok. Vydavateľ si vyhradzuje právo zmeniť poriadok. Obsah zmien poriadku bude oznámený používateľom prostredníctvom zverejnenia správy o zmene poriadku na hlavnej stránke predmetnej webstránky, kde bude ponechaný najmenej 14 dní od zverejnenia.  

Ako a na čo používame údaje používateľov webových stránok

Vydavateľ využíva nasledovné webové technológie, ktoré sú nevyhnutné pre bezpečné a plnohodnotné využívanie webových stránok; a ktoré ďalším používaním webstránok akceptujete v plnom rozsahu: 1) Analytické nástroje pre monitoring návštevnosti 2) Cookies 3) Reklamné systémy 4) Facebook 5) Newsletter (momentálne sa nepoužíva)  

1) Analytické nástroje pre monitoring návštevnosti

Na analytiku sledovanosti našich webstránok využívame analytický nástroj Google Analytics. Prevádzkovateľom tejto služby je spoločnosť Google Inc., ktorá aj zhromažďuje všetky údaje spojené s funkčnosťou služby. Informácie sa zhromažďujú automaticky a používajú sa na riadenie konkrétnych webových technológií, identifikáciu prípadných bezpečnostných rizík, skúmanie pohybu používateľov v rámci webstránky a na štatistické účely, vrátane použitia nástroja Google Analytics, napr. o regióne, z ktorého došlo k pripojeniu, IP čísle, dátume a čase pripojenia, o zdroji a počte pripojení, počte otváraných odkazov newslettera. Tieto informácie sa nijakým spôsobom nespájajú s osobnými údajmi používateľa a nepoužívajú sa na identifikáciu totožnosti používateľa. Rozsah automaticky zhromažďovaných informácií závisí od nastavenia internetového prehliadača používateľa. Používateľ by si mal skontrolovať nastavenia svojho prehliadača, aby zistil, aké informácie prehliadač sprístupňuje automaticky, alebo aby zmenil tieto nastavenia. V tejto súvislosti odporúčame prečítať si obsah v sekcii „Pomocník“ v internetovom prehliadači.

2) Cookies

Cookies sú súbory, ktoré do internetového termínálu posielajú a ukladajú webové stránky, ktoré navštevujete. Tieto súbory zaberajú minimum pamäte a sú celkom neškodné. Ak webovú stránku navštívite opakovane, internetový prehliadač znovu načíta uložené súbory cookies a odošle ich späť webovej stránke alebo prvku, ktorý pôvodný súbor cookie vytvoril. Vďaka tomu nemusíte vždy zadávať rovnaké nastavenia alebo opäť načítavať celý obsah webstránok, ktorý sa už raz načítal predtým. Naše webové stránky používajú súbory cookies pre účel zabezpečenia ich funkčnosti (tzv. Essential cookies), súbory cookies pre analytické funkcie pre monitoring sledovanosti a ďalej súbory cookies pre účel zobrazovania relevantnej reklamy. Dáta, ktoré spracovávame na základe súborov cookies, sú anonymné, v žiadnom prípade neodhaľujú totožnosť návštevníka. K týmto súborom nemáme žiadny prístup, pretože pri reklamách a analýze návštevnosti ich automatickými procesmi využívajú spoločnosti Google a Facebook. Súbory cookie môže užívateľ spravovať vo vlastnom internetovom prehliadači. Návody na zakázanie alebo povolenie súborov cookies nájdete v menu Možnosti alebo Nástroje. V internetovom prehliadači máte možnosť spravovať súbory cookies týkajúce sa základných funkcií, zlepšovania webovej stránky, prispôsobovania a reklamy. Zakázanie súborov cookies spôsobí, že nebudete môcť používať určité základné funkcie webových stránok. Platnosť súborov typu "session cookies" vyprší okamžite po zatvorení internetového prehliadača. Trvalé súbory cookie, vrátane lokálnej prístupných objektov ("Flash cookies"), majú platnosť niekoľko dní, týždňov a mesiacov podľa ich účelu.  

3) Reklamné systémy

Na zobrazovanie relevantných reklám našich webstránok využívame reklamný online systém Google Ads. Prevádzkovateľom tejto služby je spoločnosť Google Inc., ktorá aj zhromažďuje všetky údaje spojené s funkčnosťou služby. Informácie sa zhromažďujú automaticky a používajú sa na relevantné zobrazovanie reklám v rámci reklamnej siete Google Ads, respektíve ďalších, ktoré v rámci služby prevádzkuje spoločnosť Google Inc. Za princípy funkčnosti relevantného zobrazovania reklám zodpovedá výhradne a jedine spoločnosť Google Inc. bez akejkoľvek možnosti nahliadania či iného spracovania údajov prevádzkovateľom tejto webovej stránky. Tieto informácie sa nijakým spôsobom nespájajú s osobnými údajmi používateľa a nepoužívajú sa na identifikáciu totožnosti používateľa. Rozsah automaticky zhromažďovaných informácií závisí od nastavenia internetového prehliadača používateľa. Používateľ by si mal skontrolovať nastavenia svojho prehliadača, aby zistil, aké informácie prehliadač sprístupňuje automaticky, alebo aby zmenil tieto nastavenia. V tejto súvislosti odporúčame prečítať si obsah v sekcii „Pomocník“ v internetovom prehliadači.  

4) Integrácia Facebooku na webových stránkach

Na webových stránkach využívame technológie spoločnosti Facebook, konkrétne: Facebook likebox - okno, prostredníctvom ktorého je možné stať sa odberateľom príslušnej stránky na sociálnej sieti Facebook. Pre riadne používanie tejto technológie nezhromažďujeme žiadna dáta o používateľoch, tieto údaje spracováva v rámci vlastných obchodných podmienok spoločnosť Facebook Facebook komentáre - pod každým článkom webového portálu je umiestnený plugin pre komentovanie. Pre riadne používanie tejto technológie nezhromažďujeme žiadna dáta o používateľoch, tieto údaje spracováva v rámci vlastných obchodných podmienok spoločnosť Facebook; používateľom zverejnený komentár, meno používateľa, profilová fotografia používateľa a odkaz jeho online profil na sociálnej sieti je však viditeľný pre každého iného návštevníka webového portálu. Tlačidlo Facebook like - tlačidlo pri článkoch, prostredníctvom ktorého je možné označiť v rámci pravidiel sociálnej siete Facebook obsah webového portálu titulom „páči sa mi“. Pre riadne používanie tejto technológie nezhromažďujeme žiadna dáta o používateľoch, tieto údaje spracováva v rámci vlastných obchodných podmienok spoločnosť Facebook.  

5) Newsletter

Súčasťou komunikačného kanála webových stránok je aj služba Newsletter, ktorá je zriaďovaná spoločnosťou The Rocket Science Group prostredníctvom jej služby Mailchimp. V rámci služby Newsletter zasiela vydavateľ prostredníctvom elektronickej pošty na adresu uvedenú používateľom (e-mailová adresa) informáciu vo forme elektronického listu (e-mail), ďalej iba „newsletter“. Služba Newsletter sa poskytuje bezplatne a je časovo neobmedzená. Podmienkou používania služby Newsletter je, aby používateľ vlastnil počítač alebo iné multimediálne zariadenie s internetovým pripojením a mal aktívny účet elektronickej pošty (e-mail). Prevádzkovateľom osobných údajov používateľov – jednotlivcov poskytnutých v súvislosti s používaním služby Newsletter je spoločnosť The Rocket Science Group prostredníctvom jej služby Mailchimp. Prevádzkovateľ webových stránok nie je vlastníkom a ani držiteľom e-mailových adries a ani ich neposkytuje ďalším spoločnostiam či osobám. Používateľ môže kedykoľvek, bez uvedenia dôvodu a bez toho, aby mu vznikli akékoľvek náklady, zmeniť predchádzajúcu adresu elektronickej pošty (e-mailová adresa), na ktorú sa zasiela newsletter alebo zrušiť službu Newsletter kliknutím na odkaz „Zrušiť odber“, ktorý sa nachádza v päte každého newsletteru a následne zrušenie tohto odberu po otvorení webstránky služby Mailchimp tento odber zrušiť.  

Platné od 24. 5. 2018, verzia 1.0.1


 
Save settings
Cookies settings