007

Slávnostná premiéra bondovky „Nie je čas zomrieť“ sa blíži

V poradí 25. film o Jamesovi Bondovi prichádza do kín po niekoľkokrát odloženej premiére. Oplatilo sa čakať.
Vydané 25. septembra 2021 / Autor / Obsahuje tieto témy: , , , , , ,

https://www.youtube.com/watch?v=1GhS85GcoEg

 

Heineken je partnerom filmov o Jamesovi Bondovi od roku 1997. Preto sa, rovnako ako všetci fanúšikovia Bonda, nemôžeme dočkať, kedy film „Nie je čas zomrieť“ dorazí do kín. Veríme, že na niektoré veci sa naozaj oplatí počkať. A teraz to môžeme dokázať. Či je to ľadovo vychladený Heineken alebo akčný trhák – najlepšie veci skutočne prichádzajú k tým, ktorí dokážu počkať,“ uviedol Bram Westenbrink, globálny riaditeľ značky Heineken.

Aj tieto slová stoja za najnovšou kampaňou značky Heineken, ktorá šikovne spojila výsledky svojho sociálneho experimentu (vysvetlenie nižšie) s pandemickou realitou odkladania premiér významných filmov. Výsledok je vynikajúci, hoci v celej reklame padne iba zopár slov.

Reklama je dielom reklamnej agentúry Publicis, produkciu zabezpečula agentúra Smuggler v réžii Sama Golda.

Slávnostné premiéry

Na nového Jamesa Bonda sme čakali skutočne dlho, pôvodný termín premiéry bol ešte v apríli 2020, potom koncom minulého roka, napokon sa svetová premiéra definitívne uskutoční 28. septembra v londýnskej multifunkčnej aréne Royal Albert Hall.

INZERCIA

Na Slovensku sa uskutoční slávnostná premiéra 29. septembra 2021 v Bratislave (Eurovea) a očakáva sa príchod mnohých významných osobností slovenského showbiznisu. Diváci kín si budú môcť pozrieť poslednú Craigovu bondovku od 30. septembra 2021. Očakávania sú veľmi vysoké, pretože sa na film dlho čakalo, navyše ide o skutočne poslednýkrát, čo v úloha agenta MI6 s číslom 007 uvidíme britského herca Daniela Craiga.

Inzercia

 

Oplatí sa čakať aj na Heineken

Heineken vo svojom krátkom reklamnom poste pripomína celosvetovú situáciu v kinematografii, ale aj fakt, že na dobré veci sa skutočne oplatí čakať dlhšie. S čakaním totiž rastie chuť, o čom sa presviedčame všetci, keď očakávame jedlo v reštaurácii. Heineken realizoval sociálny experiment, v ktorom chcel tento predpoklad potvrdiť. V experimente dostalo 115 ľudí vychladené pivo značky Heineken v intervaloch v rôznych časoch, maximálne však do pol hodiny, pričom sa ukázalo, že čakanie 20 minút vyústilo do najvyššej miery spokojnosti. Je teda dobré, keď sa čašník s vychladeným pivom neponáhľa? To si netrúfame posudzovať, ale je skoro isté, že prvý dúšok bude potom podstatne hodnotnejší, ako keby ste nápoj dostali okamžite.

Veríme, že táto analógia bude platiť aj na film No Time To Die (Nie je čas zomrieť). Nezabudnite si kúpiť lístky do kina a, tradične, dbajte za zvýšenú bezpečnosť :-)

Pokračujte na ďalší príspevok »