AVIS prevzal ocenenie Slovak Superbrands 2013

   Hotel Double Tree by Hilton dňa 24. septembra 2013 privítal 150 hostí, vrátane podnikateľov a manažérov národných a medzinárodných spoločností, novinárov a osobností verejného života. Medzinárodná organizácia Superbrands tu udeľovala „Oscarov“ najlepším značkám. Bohatý program veľkolepého galavečera okrem vyhlasovania najlepších značiek a odovzdávania prestížneho ocenenia spestrilo aj predstavenie Superbrands ročenky 2013. Ročenka popisuje tie značky, ktoré vynikajú svojimi inováciami, výskumom a vývojom, kvalitou služieb a spoločensky… Prečítať celé
Vydané 15. augusta 2014 / Autor / Obsahuje tieto témy: , , , ,

   Hotel Double Tree by Hilton dňa 24. septembra 2013 privítal 150 hostí, vrátane podnikateľov a manažérov národných a medzinárodných spoločností, novinárov a osobností verejného života. Medzinárodná organizácia Superbrands tu udeľovala „Oscarov“ najlepším značkám. Bohatý program veľkolepého galavečera okrem vyhlasovania najlepších značiek a odovzdávania prestížneho ocenenia spestrilo aj predstavenie Superbrands ročenky 2013. Ročenka popisuje tie značky, ktoré vynikajú svojimi inováciami, výskumom a vývojom, kvalitou služieb a spoločensky zodpovedným podnikaním, vďaka ktorým sa stali neoddeliteľnou súčasťou života spotrebiteľov.

   Večer zahájil pán András Wiszkidenszky, regionálny riaditeľ Slovak Superbrands. Hostí privítal aj Peter Mihók, predseda Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory. Medzi ocenenými značkami boli AVIS, HC Slovan, ČSOB, Orange, Rádio Expres, TA3, Tatra banka a iné významne značky z rôznych odvetví.

   Za AVIS autopožičovňu ako jednu z ocenených značiek prišli prevziať ocenenie Mikuláš Fedor (COO), Filip Orth III., Vladimír Orth (CEO), Erik Čillík (CSO), Martin Viktory (Multibrand) a Vladimír Záleský (CFO). „Za toto ocenenie sme veľmi vďační, teší nás, že to, čo robíme, zanecháva v ľuďoch dobrý dojem, o to viac nás naša práca baví. Tento úspech vnímame ako záväzok do budúcnosti, dosiahli sme ho vďaka profesionálnej práci celého nášho tímu.“ povedal obchodný riaditeľ Erik Čillík.

Pokračujte na ďalší príspevok »



Príbehy slávnych

From Zero to Hero – ako sa z ľudí na dne stali superboháči

  • Cesta k úspechu býva neraz tŕnistá. Presvedčili sa o tom aj mnohé slávne osobnosti, ktorých meno dnes pozná značná časť svetovej populácie.
  • Ako sa Ralph Lauren stal svetovou módnou ikonou? Je kľúčom k úspechu tvrdá práca, dobrý nápad a jasný cieľ, alebo ide len o dielo náhody? V skutočnosti je to kombinácia všetkých týchto faktorov.