Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu. Cookies a sledovanie môžete vypnúť.
Advertisement
Renault Arkana Advertisement

Čítanie na 2 min.

Ambiciózny slovenský startup vyrába unikátny reklamný nosič

Informácie o tomto príspevku

Vydané 17. januára 2017
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , , ,

Freelancer, novinár na voľnej nohe a špecialista na WordPress | Bratislava, Slovensko

Pre UnitedLife.sk pracujem ako autor a editor. V médiách pracujem od roku 2007 ako recenzent elektroniky, od 2010 aj ako motoristický novinár. Podstatnou súčasťou mojej práce je od roku 2014 aktívna dobrovoľnícka práca s telesne, duševne a mentálne hendikepovanými v DSSPKM a Tu sme doma, o.z.

Sledujte UnitedLife na Instagrame
Sledujte UnitedLife ako e-mailový newsletter

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0

Má tri kolesá, jazdí mestom, funguje vďaka solárnym panelom a namiesto tlačených plagátov používa veľkoformátové Full HD displeje. Je to svetový unikát zo Slovenska.

 

Slovenské firmy možno nemajú tak kvalitné prostredie na svoj rozvoj, ale kompenzujú to dobrými nápadmi a šikovnými ľuďmi. Chceme tomu veriť a dúfame, že práve to posunie celé Slovensko vpred a spraví ho v očiach iných krajín ešte zaujímavejším.

Na stránkach UnitedLife sme sa už v minulosti venovali zaujímavým slovenským projektom, za všetky spomenieme energeticky autonómnu Ekokapsulu a lietajúce auto Aeromobil 3.0. Teraz pokračujeme a predstavujeme spoločnosť, ktorá vyrobila takzvaný Hype.bike. Je to 360-stupňový reklamný nosič, ktorý spája outdoorovú reklamu s digitálom.

 

INZERCIA

Hype.bike je patentovaný a je vlastníctvom slovenských tvorcov. Je to skoro neuveriteľné, že na tento nápad nikto iný pred Slovákmi neprišiel. Hype.bike je uzatvorená trojkolka, ktorej steny sú tvorené veľkoformátovými obrazovkami. Na nich je možné premietať aj videoreklamu do všetkých strán a práve preto ju výrobca nazval 360-stupňovou.

Už len samotná skutočnosť, že je ako reklamný nosič dynamický, púta pozornosť okolia. Má moderný dizajn a potrebuje elektrické napájanie, vďaka ktorému dokáže na displejoch premietať statický alebo pohyblivý obsah. Zaujímavosťou je, že túto elektrinu čerpá zo solárnych panelov, ktoré má umiestnené na streche.

 

 

Inzercia

 

Výrobca tvrdí, že je jeho výrobok eco-friendly, dokáže pracovať za akýchkoľvek poveternostných podmienok, v porovnaní s tradičnými outdoorovými reklamnými nosičmi má neporovnateľne nižšiu cenu a vie sa pohybovať v akomkoľvek prostredí.

Hype.bike je zatiaľ novinkou, ktorá sa bude uchádzať o pozornosť inzerentov. Správnym krokom bolo vybavenie patentu, takže nikto iný nemôže tento atraktívny reklamný nosič skopírovať a v rukách Slovákov tak ostáva exkluzivita.

 

 

Sledujte UnitedLife na Instagrame
Sledujte UnitedLife ako e-mailový newsletter

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0

Informácie o tomto príspevku

Vydané 17. januára 2017
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , , ,

Freelancer, novinár na voľnej nohe a špecialista na WordPress | Bratislava, Slovensko

Pre UnitedLife.sk pracujem ako autor a editor. V médiách pracujem od roku 2007 ako recenzent elektroniky, od 2010 aj ako motoristický novinár. Podstatnou súčasťou mojej práce je od roku 2014 aktívna dobrovoľnícka práca s telesne, duševne a mentálne hendikepovanými v DSSPKM a Tu sme doma, o.z.

Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu.
Cookies a sledovanie môžete vypnúť.

Prihláste sa na odber nášho newslettera

Posielame výhradne editorov výber článkov
maximálne 1 newsletter týždenne a bez akýchkoľvek reklám.


Prejsť na stránku inzerenta: AVISMaxirent.sk

Zavrieť reklamu