Profesionálny LinkedIn sa zmenil, pripomína civilný Facebook
Pracovná sociálna sieť LinkedIn prešla najväčším redizajnom od svojho vzniku. Je prehľadnejšia a jednoduchšia. LinkedIn je sociálna sieť, na ktorú ľudia pozerajú rôzne. Niektorí v nej vidia zaujímavý priestor na nadväzovanie nových kontaktov a sebaprezentáciu, iní ju poznajú ako webstránku, ktorá im každý deň spamuje e-mailovú schránku notifikáciami o tom, že si ich niekto celkom neznámy chce… Prečítať celé
Pracovná sociálna sieť LinkedIn prešla najväčším redizajnom od svojho vzniku. Je prehľadnejšia a jednoduchšia.
LinkedIn je sociálna sieť, na ktorú ľudia pozerajú rôzne. Niektorí v nej vidia zaujímavý priestor na nadväzovanie nových kontaktov a sebaprezentáciu, iní ju poznajú ako webstránku, ktorá im každý deň spamuje e-mailovú schránku notifikáciami o tom, že si ich niekto celkom neznámy chce pridať medzi kontakty. Vlastní ju americký Microsoft a ten sa rozhodol, že jej súčasný stav nie je celkom v poriadku. Rozhodol sa pre rozsiahly redizajn, ktorý sa už spustil a v priebehu najbližších týždňov sa rozšíri na všetkých používateľov. Uvoľňovanie nového dizajnu je teda postupné, ako keď zmeny zavádza Facebook.
V prvom rade sú to dizajnová čistota a prehľadnosť, čo sa od LinkedInu čakalo už veľmi dlho. Dodnes bola táto sociálna sieť skoro chaotická a mnohých práve tento prvý dojem celkom odradil od ďalej aktivity.
Predstavitelia LinkedInu používajú slová ako intuitívny, rýchlejší, zjednodušený, múdrejší a bohatší. Posielanie správ medzi používateľmi bude prebiehať formou chatu, pričom aj tento detail sa veľmi nápadne podobá na sociálne siete Google+ a Facebook. Skrátka, je to overený a praktický spôsob, ako viesť komunikáciu a pritom zostať na stránke, ktorá vás práve zaujíma.
Zdroj témy: LinkedIn launches major redesign on the web