fbpx
Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu. Cookies a sledovanie môžete vypnúť.

Technológie

Čítanie na 3 min.

Názov spoločnosti Facebook sa mení na Meta

Podľa Zuckerberga názov Facebook už nezahŕňal všetky oblasti, v ktorých sa spoločnosť angažovala. Nový názov Meta odráža ambície spoločnosti mimo sociálnych médií a zdôrazňuje jej víziu do budúcnosti.

Informácie o tomto príspevku

Vydané 31. októbra 2021
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , , , , , ,
Sledujte UnitedLife na Instagrame
Sledujte UnitedLife ako e-mailový newsletter

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 4.7 / 5. 17

Generálny riaditeľ a zakladateľ Facebooku Mark Zuckerberg vo štvrtok 28.10.2021 oznámil, že Facebook mení názov spoločnosti na Meta. Zmena názvu bola oznámená na konferencii o rozšírenej a virtuálnej realite Facebook Connect 2021. Nový názov Meta odráža ambície spoločnosti mimo sociálnych médií a zdôrazňuje jej víziu do budúcnosti.

Sociálna sieť Facebook ostáva

Zmena názvu sa netýka jednotlivých platforiem spoločnosti. To znamená, že sociálna sieť Facebook si svoje meno ponechá. Mení sa len názov samotnej spoločnosti, ktorá vlastní služby Facebook, Instagram, WhatsApp a Oculus. Na konferencii Facebook Connect 2021, kde bola zmena názvu oznámená, sa stretávajú vývojári rozšírenej a virtuálnej reality, tvorcovia obsahu a ľudia z oblasti marketingu. Tohtoročná konferencia bola zameraná hlavne na možnosti využitia metaverza od sociálnych interakcií po zábavu, fitness, prácu, vzdelávanie a obchod.

Spoločnosť Meta

Spoločnosť Meta bude štruktúrovaná do dvoch prevádzkových segmentov: Family of Apps a Reality Labs. Do prvého segmentu spadajú všetky aplikácie ako Facebook, Instagram a WhatsApp. Druhý segment je určený hlavne na virtuálnu a rozšírenú realitu.

Mark Zuckerberg na konferencii povedal, že spoločnosť sa bude zameriavať na vytváranie produktov a platforiem virtuálnej reality, ktoré budú spájať používateľov. Spoločnosť Meta sa teda bude zameriavať na vývoj metaverza a zároveň bude pomáhať ľuďom spájať sa, rozširovať komunity a rozvíjať podniky.

INZERCIA
Spoločnosť Facebook sa premenuje na Meta [Meta]

Spoločnosť Facebook sa premenuje na Meta [Meta]

Čo je „metaverzum“?

Spoločnosť uviedla význam slova „metaverzum“ ako hybrid dnešných online sociálnych interakcií rozšírený do troch dimenzií alebo premietnutý do fyzického sveta. Metaverzum by malo používateľom umožniť zdieľať ich zážitky s inými ľuďmi, aj keď nemôžu byť pri sebe a robiť veci spolu vo virtuálnej realite, ktoré by vo fyzickom svete robiť nemohli.

Metaverzum je trojrozmerný virtuálny priestor, v ktorom si budú môcť používatelia vytvárať avatarov, ktorí ich budú reprezentovať. Mark Zuckerberg povedal, že nový svet virtuálnej reality umožní používateľom hrať videohry, sledovať filmy, navštevovať koncerty, spolupracovať s kolegami a stretávať sa s priateľmi bez toho, aby opustili svoju obývačku. Spoločnosť to považuje za ďalší krok vo vývoji sociálnych technológií.

Prečo zmena?

Zuckerberg tiež dodal, že názov Facebook už nezahŕňal všetky oblasti, v ktorých sa spoločnosť angažovala a práve preto bolo potrebné zmeniť názov spoločnosti za taký, ktorý odráža jej ambície do budúcnosti. Metaverzum zakladateľ Facebooku považuje za „ďalšiu generáciu internetu“.

Inzercia

Spoločnosť tiež mení svoj burzový ticker akcií z „FB“ na „MVRS“ s účinnosťou od 1. decembra 2021.

Zmena názvu nasleduje po sérii negatívnych správ o Facebooku na základe uniknutých dokumentov, ktoré zverejnil bývalý zamestnanec spoločnosti.

 

 

Zdroje: Meta, CNBC, GSMArena.com, CBS News

Sledujte UnitedLife na Instagrame
Sledujte UnitedLife ako e-mailový newsletter

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 4.7 / 5. 17

Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu.
Cookies a sledovanie môžete vypnúť.

Prihláste sa na odber nášho newslettera

Posielame výhradne editorov výber článkov
maximálne 1 newsletter týždenne a bez akýchkoľvek reklám.


Prejsť na stránku inzerenta: AVISMaxirent.sk

Zavrieť reklamu