Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu. Cookies a sledovanie môžete vypnúť.

Čítanie na < 1 min.

IKEA po desaťročiach mení logo: žltej a modrej je definitívne koniec

Informácie o tomto príspevku

Vydané 29. mája 2019
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , , ,

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0

Značku IKEA pozná snáď každý na severzápadnej pologuli. Rovnako tak logo, ktoré sa v priebehu desaťročí nemenilo a stalo sa pre značku tak typickým, že ho vie nakresliť aj malé dieťa.

Lenže modernizácia je základom udržiavania kroku s dobou a preto IKEA požiadala dizajnérske štúdio 72andSunny Amsterdam, aby vytvorilo švédskemu obchodnému domu s potrebami pre domácnosť novú digitálnu identitu. S ňou sa upravuje aj logo, ktoré sa definitívne zbavuje jedinečnej modro-žltej farebnej schémy.

Nové logo značky IKEA zachováva jej základné črty vrátane fontu, ale interpretuje ho v modernej jednofarebnej podobe s takzvaným oknom. Jedná sa o taký dizajnový koncept, ktorý umožňuje logu tej-ktorej spoločnosti vsadiť do pozadia akýkoľvek obraz, či už konkrétny alebo abstraktný. Vďaka tomuto konceptu si logo zachováva svoj jednoznačný význam (prezentáciu značky), ale v kontexte, ktorý je práve žiadúci.

 

INZERCIA

 

Prečítajte si aj:

Inzercia

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0

Informácie o tomto príspevku

Vydané 29. mája 2019
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , , ,

Prejsť na stránku inzerenta: AVISMaxirent.sk

Zavrieť reklamu