Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu. Cookies a sledovanie môžete vypnúť.

Čítanie na 2 min.

Hybridné BMW 745Le xDrive prejde na elektrinu 55 km

Informácie o tomto príspevku

Vydané 19. februára 2019
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , , ,

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0

Automobilka BMW pred niekoľkými týždňami zásadným spôsobom modernizovala vzhľad svojej vlajkovej lode, limuzíny radu 7. Spoločne s faceliftom, ktorý sa dotkol prevažne estetického vyhotovenia predných partií, prišiel rad aj na modernizáciu hybridnej verzie s názvom 745Le xDrive.

 

BMW 745Le xDrive znamená, že modelový rad 7 poháňa motorizácia interne označená ako 45e (plug-in hybrid s 3-litrovým benzínovým motorom), L svedčí o predĺženej verzii limuzíny a xDrive je názov pre vyspelý pohon všetkých štyroch kolies. Predĺžená verzia má rozmery 5 260×1 902×1 479 mm a rázvor kolies 3 210 mm.

INZERCIA

Automobil s hybridným pohonom dokáže zrýchliť z 0 na 100 km/h už za 5,1 sekundy a kombinovaná spotreba benzínu predstavuje 2,6 až 2,3 l/100 km. BMW 745Le sa dá nabíjať nielen pomocou kábla, ale aj počas jazdy vďaka rekuperácii energie.

Hlavným motorom je benzínový agregát, 6-valec (2 998 cm3) a max. výkonom 210 kW a krútiacim momentom až do 450 Nm. Hlavný motor je podporený elektrickým pohonom s výkonom 83 kW/265 Nm. Dovedna tieto motory poskytnú maximálny krútiaci moment ohromných 600 Nm a  spoločný výkon nanajvýš 290 kW (394 koní).

Li-ion akumulátory s kapacitou 12 kWh umožňujú čisto elektrický dojazd až do 55 kilometrov a maximálnu „elektrickú“ rýchlosť až 110 km/h, čo je o 20 km/h viac ako dokázala verzia pred faceliftom.

Inzercia
Arg 365 – prémiové víno na každý deň | arg365.eu

BMW 745Le xDrive sa začne predáva už v apríli tohto roka.

 

Prečítajte si aj:

Informácie o tomto príspevku

Vydané 19. februára 2019
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , , ,

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0