Aktuálna mapa výskytu koronavírusu, počtu nakazených i vyliečených

#FriendsReunion

Ako mohla znieť úvodná pieseň kultového seriálu Priatelia v rôznych desaťročiach? Preneste sa s nami v čase

Kultový seriál Priatelia azda netreba nikomu špeciálne predstavovať. Počas svojej takmer 10-ročnej existencie pozná úvodnú zvučku každý.

Americký televízny sitkom F.R.I.E.N.D.S. (Priatelia) patril k najpopulárnejším televíznym seriálom z konca 90. rokov. Vedeli ste napríklad, že seriál sa nakrúcal pred reálnym obecenstvom? Jednu 22-minútovú časť tvorcovia natáčali 6 hodín, a aby sa obecenstvo nenudilo, medzi klapkami najali producenti zabávača. O úvodnú zvučku sa postarala americká pop rocková dvojica The Rembrandts v zložení Danny Wilde a Phil Solem.

Obaja sa objavili aj v cover verzii piesne, o ktorej tento článok je.

 

Ako by mohla znieť táto kultová pieseň v rôznych dekádach? Netradičný remake skladby priniesla newyorská skupina Postmodern Jukebox, ktorá vytvára pod vedením Scotta Bradleeho zaujímavé „prerábky“ moderných pesničiek do swingového štýlu. V ich videách sa vystriedalo množstvo talentovaných spevákov, napríklad Smutný klaun, ktorý sa neskôr prebojoval v americkom Got Talent 2017 do popredných priečok. Okrem spevákov dotvárajú celý koncept videí aj dobovo oblečení tanečníci a tanečníčky a, samozrejme, kapela. Ale prejdime späť k seriálovej zvučke.

 

AVIS Maxirent

 

Aj takto by mohla znieť pesnička I’ll Be There for You ak by vznikla v rokoch 1920, 1930, 1940… V znamení desiatok sa nenesie koncept videa náhodou: „Keď už hovoríme o desaťročiach, šťastné desiate narodeniny prajeme Postmodern Jukebox! A ďakujeme všetkým našim úžasným fanúšikom za to, že tu sú s nami,“ uviedol pod videom autor celej myšlienky Scott Bradlee

 

#FriendsReunion

Podľa aktuálnych informácií tvorcovia seriálu pripravujú po 15 rokoch špeciálnu epizódu. Ako však uviedla televízia BBC, malo by ísť len o improvizovanú epizódu bez scenára, ktorá sa objaví v streamingovej službe HBO Max.

 

Postmodern Jukebox

Pochváliť sa môžu s takmer 4,5 milióna odberateľmi na YouTube, v rámci svojich koncertných turné cestujú po celom svete a ich nevšedný nápad spojiť staré s novým priniesol svoje ovocie aj pri sledovanosti. Na videách majú viac ako 1 bilión zhliadnutí. Páči sa vám ich nápad?