Nové sanitky na diaľniciach využijú stredové zvodidlá ako koľajnice

Nová generácia záchranných vozidiel by mohla využívať ako koľajnice betónové zvodidlá, nemusela by sa tak spoliehať na vodičov áut a ich ochotu vytvoriť koridor.    Keď sa dnes na diaľnici stane dopravná nehoda, ku ktorej musia prísť záchranné zložky, majú často problémy s neschopnosťou vodičov vytvoriť dostatočne široký koridor na prejazd sanitky a hasičského auta…. Prečítať celé
Vydané 10. marca 2019 / Autor / Obsahuje tieto témy: , , , , ,

Nová generácia záchranných vozidiel by mohla využívať ako koľajnice betónové zvodidlá, nemusela by sa tak spoliehať na vodičov áut a ich ochotu vytvoriť koridor. 

 

Keď sa dnes na diaľnici stane dopravná nehoda, ku ktorej musia prísť záchranné zložky, majú často problémy s neschopnosťou vodičov vytvoriť dostatočne široký koridor na prejazd sanitky a hasičského auta. So zámerom úplne sa vyhnúť preplnenej diaľnici vyznikol nasledovný koncept sanitky, ktorá na pohyb využíva betónové zvodidlá uprostred diaľnice, ktoré tvoria fyzickú bariéru medzi oprotiidúcimi vozidlami.

Betónové zábrany tieto vozidlá využívajú ako koľajnice, po ktorých sa dostanú na miesto nehody bez meškania a následne sa vedia vrátiť späť do východzieho bodu, kde si zranenú osobu prevezme konvenčná sanitka jazdiaca po cestách.

Autorom konceptu a nižšie uvedených fotografií sú Hong Seonghwan, Lee Hyungtaek, Lee Taekkyung a Song Yoojin.

 

Inzercia

 

 

 

 

Pokračujte na ďalší príspevok »