fbpx
Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu. Cookies a sledovanie môžete vypnúť.
Renault Arkana Advertisement

Čítanie na 3 min.

Nové M2 CS je dôkazom toho, že BMW na rýdzo športové počiny rozhodne nezabúda

Informácie o tomto príspevku

Vydané 8. novembra 2019
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , , , ,
Sledujte UnitedLife na Instagrame
Sledujte UnitedLife ako e-mailový newsletter

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0

Hovorilo sa o tom dlho a napokon sa tak aj stalo. BMW síce momentálne predstavuje už novú generáciu radov 1 a 2, očividne ale stále nezaneviera ani na vrcholný športiak s názvom M2. Práve ten sa totiž dočkal akejsi čerešničky na torte, ktorú zhmotňuje špecialitka M2 CS. Tá sa stavia nad doterajší vrchol, M2 Competition.

Samozrejme, srdcom novinky nie je nič iné ako preplňovaný radový šesťvalec, ktorého výkon v tomto prípade poskočil a nezanedbateľných 29 kW / 40 koní, čo značí, že CS-ko sa pýši silou až 331 kW / 450 koní a 550 Nm. Aby toho nebolo málo, puristov poteší možnosť zvoliť nielen 7-stupňovú automatickú prevodovku, ale aj 6-stupňový manuál. BMW pritom informuje, že rozdiel v akcelerácii by nemal byť veľký – s manuálom má samotné zrýchlenie z 0 na 100 km/h trvať len 4,2 sekundy, zatiaľ čo automatu by táto disciplína nemala trvať viac ako 4 sekundy. Maximálna rýchlosť je 280 km/h.

Naďalej platí, že M2-ka je model s výhradne zadným pohonom, ktorý v spojení s manuálom a 6-valcovým motorom robí s 2-dverového bavoráka už pomerne ojedinelú záležitosť na našom trhu. Automobilka tvrdí, že M2 CS má potešiť ešte lepšou ovládateľnosťou, za čo môže aj adaptívny podvozok. Ten je možné nastaviť do režimov Comfort, Sport aj Spot+. Okrem upraveného podvozku, výfukového systému a vylepšeného agregátu došlo zároveň aj k zníženiu váhy, keďže veľa komponentov bolo vyrobených z plastov vystužených uhlíkových vlákien.

Štandardom pre verziu CS sú zlaté 19″ disky, pneumatiky Michelin Cup či športové M-kové brzdy s červenými strmeňmi. Za príplatok ale nechýbajú ani karbón-keramické brzdy. Kokpit je posiaty kožou a Alcantarou, zároveň pribudlo početne zastúpené červené prešívanie. Priamo na palubnej doske i na športových M Competition sedadlách sa nachádzajú logá CS.

Svetová výstavná premiéra modelu M2 CS je naplánovaná na veľtrhu Los Angeles. Cenová relácia na slovenskom trhu zatiaľ zverejnená nebola, v Nemecku si však BMW za novinku vypýta pomerne slušný balík – cena bola stanovená na čiastku od 95-tisíc €. To nie je rozhodne najmenej, už teraz je ale jasné, že M2 CS bude zberateľský kúsok. Navyše, vyrobených bude údajne len 2 200 kusov.

Inzercia

 

Sledujte UnitedLife na Instagrame
Sledujte UnitedLife ako e-mailový newsletter

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0

Informácie o tomto príspevku

Vydané 8. novembra 2019
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , , , ,
Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu.
Cookies a sledovanie môžete vypnúť.

Prihláste sa na odber nášho newslettera

Posielame výhradne editorov výber článkov
maximálne 1 newsletter týždenne a bez akýchkoľvek reklám.


Prejsť na stránku inzerenta: AVISMaxirent.sk

Zavrieť reklamu