fbpx
Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu. Cookies a sledovanie môžete vypnúť.
Renault Arkana Advertisement

Čítanie na 3 min.

Vlajková loď značky Genesis chce s veľkými motormi konkurovať najmä nemeckej prémii

Informácie o tomto príspevku

Vydané 23. decembra 2019
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , , , ,
Sledujte UnitedLife na Instagrame
Sledujte UnitedLife ako e-mailový newsletter

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0

Najluxusnejší model značky Hyundai, respektíve divízie Genesis, sa pre rok 2020 dočkal radu vylepšení. Model G90 sa predstavil ešte v roku 2015, odvtedy ale prešiel niekoľkými modernizáciami, z ktorých bola najmä tá z roku 2018 azda najzásadnejšou, minimálne čo sa dizajnu týka.

Ten totiž dostal obrovskú masku v tvare diamantu, úplne inak tvarované svetlomety, ktoré predeľuje horizontálny pás s optickou náväznosťou na bočné blatníky, kde pokračuje formou indikátora smerovky. Na zadnej strane sa napokon nachádzajú prepojené svetlá, ktoré sú posledné roky stále populárnejšie. Pre modelovy rok 2020 dostal zovňajšok ešte viac chrómových prvkov, nové odtiene karosérie, dizajny diskov a vylepšené LED-kové svetlomety. 

V interiéri pribudli ešte luxusnejšie materiály a stredový 12,3” displej ponúka po novom vylepšený infotainment. Novinkou je automatická recyklácia vzduchu v interiéri – v momente, keď snímače detegujú vonkajšie znečistenie, prípade skutočnosť, že vozidlo vošlo do tunela, automaticky klimatizácia prispôsobí svoje nastavenia daným podmienkam. 

V závislosti od výbavy (Luxury, Premium Luxury a Prestige) sa napokon mení podoba zadnej časti, kde v tom najdrahšom variante dominujú dve luxusné kreslá oddelené masívnym panelom.

Z ponuky pohonných jednotiek na najbližšie roky už vypadáva motor 3.8 GDi, ponuka sa teda uskromnila len na dve verzie – 3.3T Premium a 5.0 Ultimate. V oboch prípadoch je štandardom 8-stupňová automatická prevodovka a pohon výhradne zadnej nápravy, za príplatok je ale možné oba varianty doplniť o pohon všetkých štyroch kolies. Prvý menovaný model so šesťvalcom pod kapotou disponuje výkonom 365 konských síl, zatiaľ čo osemvalcový derivát má až 420 koní. 

Genesis G90, ktorý sa na niektorých trhoch predáva ako Hyundai EQ900 sa u nás oficiálne nepredáva, ostatne, ide o model určený prioritne pre americký a ázijsky trh, Genesis ale netají svoje veľké ambície a snaží sa expandovať, nie je preto vylúčené, že skôr či neskôr niečo obdobne uvidíme aj u nás v Európe. Ostatne, nielen preto sme nedávno spoznali model G70, zatiaľ čo G80-ka si našla pár zákazníkov aj u nás. Ich silnou stránkou je totiž mimoriadne atraktívna cenová politika, najmä v porovnaní s nemeckou prémiovou konkurenciou.

Inzercia
Arg 365 – prémiové víno na každý deň | arg365.eu

Sledujte UnitedLife na Instagrame
Sledujte UnitedLife ako e-mailový newsletter

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0

Informácie o tomto príspevku

Vydané 23. decembra 2019
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , , , ,
Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu.
Cookies a sledovanie môžete vypnúť.

Prihláste sa na odber nášho newslettera

Posielame výhradne editorov výber článkov
maximálne 1 newsletter týždenne a bez akýchkoľvek reklám.


Prejsť na stránku inzerenta: AVISMaxirent.sk

Zavrieť reklamu