fbpx
Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu. Cookies a sledovanie môžete vypnúť.
Renault Arkana Advertisement

Čítanie na 3 min.

Umelci reagujú na všadeprítomné technológie trefnými ilustráciami

Informácie o tomto príspevku

Vydané 11. decembra 2017
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , ,
Sledujte UnitedLife na Instagrame
Sledujte UnitedLife ako e-mailový newsletter

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0

Shiyang on, dizajnér v reklamnej agentúre Pekingovej kancelárie Ogilvy, vytvoril sériu reklám pre Centrum pre psychologické výskumy v Shenyangu, ktoré zdôrazňujú škodlivé účinky, ktoré môžu mať inteligentné telefóny na ľudské vzťahy.

Titulná fotografia článku: Ogilvy

 

Tri reklamy zobrazujú typické domáce životné situácie, pričom nadmerný inteligentný telefón v strede zablokuje rozhovor medzi oboma ľuďmi na snímke. Shiyang nie je jediný, ktorý sa obáva zvyšovania úrovne závislosti na smartfóne. Podobné témy riešia aj iní umelci, ktorí tvoria šikovné fotomontáže, ilustrácie a vtipné krátke komiksy.

Nechávame sa modernými technológiami strhávať natoľko, že nám v konečnom dôsledku škodia? Možno áno, hoci si to často ani neuvedomujeme. Trojica prvých fotografií od Shiyanga nesie názov „Čím viac si pripojený, tým menej si v kontakte“. Trefné.

 

Inzercia

Sledujte UnitedLife na Instagrame
Sledujte UnitedLife ako e-mailový newsletter

Ako hodnotíte tento príspevok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. 0

Informácie o tomto príspevku

Vydané 11. decembra 2017
Zverejnil

Obsahuje tieto témy: , , , ,
Táto stránka používa bezpečnostný certifikát SSL, zabezpečené pripojenie HTTPS, technológiu cookies, monitoruje návštevnosť a cieli reklamu.
Cookies a sledovanie môžete vypnúť.

Prihláste sa na odber nášho newslettera

Posielame výhradne editorov výber článkov
maximálne 1 newsletter týždenne a bez akýchkoľvek reklám.


Prejsť na stránku inzerenta: AVISMaxirent.sk

Zavrieť reklamu