INZERCIA: Ochranné rúška s filtrom MeWe
INZERCIA: Ochranné rúška s filtrom MeWe
Aktuálna mapa výskytu koronavírusu, počtu nakazených i vyliečených

Umelci reagujú na všadeprítomné technológie trefnými ilustráciami

Shiyang on, dizajnér v reklamnej agentúre Pekingovej kancelárie Ogilvy, vytvoril sériu reklám pre Centrum pre psychologické výskumy v Shenyangu, ktoré zdôrazňujú škodlivé účinky, ktoré môžu mať inteligentné telefóny na ľudské vzťahy. Titulná fotografia článku: Ogilvy   Tri reklamy zobrazujú typické domáce životné situácie, pričom nadmerný inteligentný telefón v strede zablokuje rozhovor medzi oboma ľuďmi na… View Article

Shiyang on, dizajnér v reklamnej agentúre Pekingovej kancelárie Ogilvy, vytvoril sériu reklám pre Centrum pre psychologické výskumy v Shenyangu, ktoré zdôrazňujú škodlivé účinky, ktoré môžu mať inteligentné telefóny na ľudské vzťahy.

Titulná fotografia článku: Ogilvy

 

Tri reklamy zobrazujú typické domáce životné situácie, pričom nadmerný inteligentný telefón v strede zablokuje rozhovor medzi oboma ľuďmi na snímke. Shiyang nie je jediný, ktorý sa obáva zvyšovania úrovne závislosti na smartfóne. Podobné témy riešia aj iní umelci, ktorí tvoria šikovné fotomontáže, ilustrácie a vtipné krátke komiksy.

Nechávame sa modernými technológiami strhávať natoľko, že nám v konečnom dôsledku škodia? Možno áno, hoci si to často ani neuvedomujeme. Trojica prvých fotografií od Shiyanga nesie názov „Čím viac si pripojený, tým menej si v kontakte“. Trefné.