Ďalší klip z produkcie Multibrand: Druhá šanca

Pred niekoľkými týždňami sa reklamná a mediálna agentúra Multibrand ukázala v dobrom svetle: predstavila krátky internetový virál, v ktorom poukazuje na morálne hodnoty. Zaujímavosťou je, že samotný virál neupozorňoval na služby alebo produkty, jeho cieľom bolo poukázať na ľudskosť ako jednu z hodnôt, na ktorých je táto firma založená.   Prvý klip z júna predstavuje kontrast… Prečítať celé
Vydané 4. júla 2017 / Autor / Obsahuje tieto témy: , , , ,

Pred niekoľkými týždňami sa reklamná a mediálna agentúra Multibrand ukázala v dobrom svetle: predstavila krátky internetový virál, v ktorom poukazuje na morálne hodnoty. Zaujímavosťou je, že samotný virál neupozorňoval na služby alebo produkty, jeho cieľom bolo poukázať na ľudskosť ako jednu z hodnôt, na ktorých je táto firma založená.

 

Prvý klip z júna predstavuje kontrast medzi dobre naladeným, viditeľne dobre situovaným mužom a druhým mužom bez domova so strhaným vzhľadom. Namiesto toho, aby vodič Renaultu Grand Scénic iba kúpil časopis od bezdomovca, pozve do svojho auta a odvezie k svojmu holičovi. Ten sa strhaného muža ujme a dopraje mu základnú starostlivosť, ktorá ho však viditeľne zmení k lepšiemu. Toto video bolo prvým a mnohí sa celkom určite pýtali, či je to všetko, čo dobre situovaný chlap môže spraviť pre druhého človeka.

 

Samozrejme, celý projekt nie je iba o zastrihnutí fúzov a zafarbení brady. Druhé video predstavuje rovnakú dvojicu mužov, tentokrát v odlišnej situácii. Ide o archetyp toho, čo považujeme za prejav solidarity a pomoci – darovanie topánok. V tomto prípade je jednoduchá myšlienka prevedená do modernejšej formy, v ktorej športové tenisky Adidas Ultra Boost prinesie strážna služba pred luxusný hotel ich novému majiteľovi, ktorý ich však namiesto obutia daruje druhému, ktorý má slabú a zničenú obuv.

 

 

 

Pokračujte na ďalší príspevok »