Ekonomika a Biznis

Ako ovplyvnil COVID-19 nákupné správanie Číňanov a čo z toho vyplýva pre nás?

Čítanie na 5 min. Rovnako ako na Slovensku, tak aj v Číne spôsobil COVID-19 silný nárast online nakupovania. Kým v Číne nie je nakupovanie všetkých tovarov, ktoré vás len napadnú prostredníctvom internetu žiadnou novinkou, na Slovensku panuje medzi značnou časťou populácie voči nemu ešte stále nedôvera. COVID-19 však veľa zmenil, nakoľko nedal ľudom inú možnosť ako si kúpiť tovar.

Súvaha alebo výsledovka? Možno bude rýchlo dobre…

Čítanie na 3 min. Pesimizmus zahalil krajinu. Nie je to dobré a bude to ešte horšie... Takto nejak to s nami vyzerá. Ekonomické perspektívy sú chmúrne a je veľa dôvodov, prečo to skutočne môže byť zlé. Naše lokálne špecifiká nám tu veľmi nepomáhajú. A byť optimistom sa dnes nenosí. Ale! Ale všetko môže byť aj inak. Skúste tento pohľad.

Ako sa zmení autopriemysel po koronakríze? Korona je iba prvá vlna

Čítanie na < 1 minútu „V Číne sa v prvý mesiac koronakrízy automobilový trh prepadol o 90 percent a hoci sa následne začali predaje zvyšovať, koronavírus je stále iba prvá vlna budúceho cunami - ekonomického,“ zaznelo v rozhovore pre TA3 na tému budúcnosti automobilového priemyslu.

Aká bude Čína po koronavíruse?

Čítanie na 7 min. Ako si Čína poradila s koronavírusom? Na aké spoločenské problémy poukázal? A ako to vyzerá s výrobou na export?

Ako súvisia recesie s inováciami

Čítanie na 6 min. Krízy vznikajú a zároveň zanikajú. Je to kolobeh, ktorý je našou súčasťou od nepamäti. Navzájom súvisiace obdobia štádií ekonomiky, kedy obdobie konjunktúry (rastu) striedajú obdobia recesie (poklesu).

Ako funguje online marketing v Číne, ktorá má zakázaný Google, Twitter, Facebook, Youtube, Instagram aj WhatsApp?

Čítanie na 7 min. Pre online marketérov na Slovensku je komunikovanie s cieľovými skupinami prostredníctvom sociálnych sietí Facebook, Instagram a Twitter každodennou rutinou. Ich život sa nezaobíde ani bez nahrávania zaujímavého obsahu na Youtube. Integrálnu úlohu v ich práci má vyhľadávanie a plánovanie kľúčových slov, optimalizácia obsahu pre vyhľadávače, tzv. „SEO“ a manažovanie reklamných kampaní cez Google Ads.