INZERCIA: Ochranné rúška s filtrom MeWe
INZERCIA: Ochranné rúška s filtrom MeWe
Aktuálna mapa výskytu koronavírusu, počtu nakazených i vyliečených

Projekt iKid

Nejde o nový výrobok nemenovanej značky. Innovative Kid, v skratke iKid, (Vynachádzavé dieťa) umožňuje žiakom základných škôl a gymnázií už od roku 2013 rozvíjať kreativitu a podnikateľského ducha. Pri zrode tejto myšlienky bol Kenneth Ryan, výkonný riaditeľ KPMG. Čo ho k tomu viedlo? Vlastné presvedčenie, že hociktorý detský nápad má potenciál zmeniť svet. My v… View Article

Nejde o nový výrobok nemenovanej značky. Innovative Kid, v skratke iKid, (Vynachádzavé dieťa) umožňuje žiakom základných škôl a gymnázií už od roku 2013 rozvíjať kreativitu a podnikateľského ducha. Pri zrode tejto myšlienky bol Kenneth Ryan, výkonný riaditeľ KPMG. Čo ho k tomu viedlo? Vlastné presvedčenie, že hociktorý detský nápad má potenciál zmeniť svet.

My v programe iKid sme presvedčení, že každé dieťa môže prísť s nápadom, ktorý zmení svet.

– Kenneth Ryan, KPMG

 

 

INZERCIA: Skladové vozidlá Renault
Advertisement

Cieľom tohto celoslovenského súťažného projektu je podporiť novú generáciu mladých inovátorov. Zároveň sa kladie dôraz na zaradenie zlepšovania podnikateľských zručností do vzdelávacieho procesu.

INZERCIA
INZERCIA: Skladové vozidlá Renault
Advertisement

Žiaci vo veku od 10 do 14 rokov majú možnosť rozvíjať svoje nápady v bezpečnom a podnetnom prostredí. A každoročnou lákavou výhrou je výlet do Dublinu, spojený s návštevou firiem, ako sú Google či Facebook. Okrem toho majú možnosť stretnúť inšpiratívnych a úspešných profesionálov ako svojich mentorov a zúčastniť sa exkurzií do zaujímavých firiem z celého Slovenska.

Mnohí to vnímajú tak, že naše deti sú naša budúcnosť. Aj preto vznikol tento doteraz slovenský unikát.

 

ikid unitedlife (1)

 

Víziou a ideou projektu je, aby žiaci zážitkovým učením pochopili, že je v ich silách svoje nápady aj zrealizovať. Počas šiestich mesiacov sa naučia zodpovednosti, pochopia dôležitosť tímovej práce a získajú odvahu skúšať nové veci. Pod vedením učiteľov a mentorov z prostredia skutočného biznisu žiaci vytvárajú svoj vlastný start‑up a prechádzajú rovnakými fázami ako každý začínajúci start‑up.

Účastníci projektu iKid absolvujú nasledujúce fázy. Pri generovaní nápadov sú žiaci vedení k inovatívnym riešeniam existujúcich problémov, keďže mnohé úspešné start‑upy svoj nápad získali práve takto.

 

ikid unitedlife (2)

V druhom kroku sa venujú prieskumu trhu a spoznávajú svojho zákazníka. Nasledovne sa vytvára prototyp alebo už pracovná verzia produktu. Posledným krokom je vytvorenie marketingovej stratégie a celkovej prezentácie produktu, kde už sa medze predstavivosti nekladú. Skúsení učitelia a mentori sa so žiakmi stretávajú formou workshopov alebo terénnych akcií a pomáhaju taktiež s prípravami na záverečné prezentácie.

Okrem KPMG, ktorá stála pri jeho zrode, sú aktívnymi partnermi a projekt podporujú aj DELL, Google, ESET a mnohé iné firmy. Počas celého trvania projektu sa zapojilo 250 žiakov s vyše 1700 vlastnými nápadmi na podnikanie. Doteraz bolo vytvorených 44 funkčných prototypov a zainvestovaných bolo vyše 1100 dobrovoľníckych hodín.

 

PetGuard

Ako zabaviť zviera cez mobilnú aplikáciu vo chvíľach, keď nie ste doma. Teraz ide síce o prototyp, no bude aj hádzať psovi granule a otočí sa aj o 360 stupňov, aby majiteľ cez mobil videl, čo jeho zviera robí.

 

Flasky

Rýchlovarná kanvica a termoska v jednom. Čaj vie pripraviť za 20 sekúnd.

 

Smartbike

Mobilná aplikácia a samoobslužný stojan na bicykle, pomocou ktorých sa dá zapožičať bicykel.

 

 

Rozhodne chceme posilniť schopnosť študentov neprijímať status quo a konštruktívne ho testovať.

– Kenneth Ryan, KPMG