Nový virál z produkcie Multibrand: Vek je iba číslo

vek je iba cislo

Reklamná a mediálna agentúra Multibrand pokračuje v produkcii virálnych klipov, v ktorých zdôrazňuje potrebu hodnôt v našich životoch. Iba pred niekoľkými dňami sme informovali o tom, že agentúra predstavila krátke klipy s názvami Premena a Druhá šanca. Tretím je „Vek je iba číslo“.

 

Naše myšlienky hrajú veľkú rolu v tom, či sa cítime mlado, alebo staro vzhľadom na náš vek. Primeraný vek neexistuje.
Od útleho veku sa o nás starajú naši rodičia a starí rodičia. Zaväzujú nám šnúrky na topánkach, alebo nám podajú ruku keď to potrebujeme.

Neskôr príde čas, kedy ich pomoc im môžeme vrátiť.

Každý z nás raz bude starý a nikdy nevieme kedy budeme potrebovať pomoc. Každý človek má nárok robiť vytúžené aktivity v akejkoľvek etape života, pretože vek je iba číslo, ale to, akí sme, je to, na čom záleží.

 

 

 

Prechádzajúce virálne klipy od Multibrand

Prvý klip z júna predstavuje kontrast medzi dobre naladeným, viditeľne dobre situovaným mužom a druhým mužom bez domova so strhaným vzhľadom. Namiesto toho, aby vodič Renaultu Grand Scénic iba kúpil časopis od bezdomovca, pozve do svojho auta a odvezie k svojmu holičovi. Ten sa strhaného muža ujme a dopraje mu základnú starostlivosť, ktorá ho však viditeľne zmení k lepšiemu. Toto video bolo prvým a mnohí sa celkom určite pýtali, či je to všetko, čo dobre situovaný chlap môže spraviť pre druhého človeka.

 

Samozrejme, celý projekt nie je iba o zastrihnutí fúzov a zafarbení brady. Druhé video predstavuje rovnakú dvojicu mužov, tentokrát v odlišnej situácii. Ide o archetyp toho, čo považujeme za prejav solidarity a pomoci – darovanie topánok. V tomto prípade je jednoduchá myšlienka prevedená do modernejšej formy, v ktorej športové tenisky Adidas Ultra Boost prinesie strážna služba pred luxusný hotel ich novému majiteľovi, ktorý ich však namiesto obutia daruje druhému, ktorý má slabú a zničenú obuv.

 

 

 



Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

*

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

EKONOMIKA

    UnitedLife 10 (jeseň/zima 2017)

Moderné vedenie spoločnosti

28. september 2017
EKONOMIKA

    UnitedLife 10 (jeseň/zima 2017)

Kardinálna otázka

18. september 2017
Ďalšie články z rubriky Ekonomika
ĽUDIA

    UnitedLife 10 (jeseň/zima 2017)

Lídri. Sme takí dobrí, ako si myslíme?

20. september 2017
ĽUDIA

    UnitedLife 09 (jar/leto 2017)

Rozhovor s Nickom Bollettierim

3. máj 2017
Ďalšie články z rubriky Ľudia
VEDA & TECHNOLÓGIE

    UnitedLife 10 (jeseň/zima 2017)

Robotickí pomocníci v domácnosti

9. október 2017
VEDA & TECHNOLÓGIE

    UnitedLife 09 (jar/leto 2017)

Robotickí farmári

8. máj 2017
Ďalšie články z rubriky Veda a Technológie
AUTOMOBILY

    UnitedLife Online (09/2017)

Úplne nový Nissan Leaf

7. september 2017
Ďalšie články z rubriky Automobily
LIFESTYLE

    UnitedLife 10 (jeseň/zima 2017)

Xálima, dizajnérsky sen

22. september 2017
LIFESTYLE

    UnitedLife 10 (jeseň/zima 2017)

Balet SND chystá ohromujúcu sezónu

19. september 2017
LIFESTYLE

    UnitedLife Online (09/2017)

Právo výberu

11. september 2017
Ďalšie články z rubriky Lifestyle
ZDRAVIE

    UnitedLife 08 (jeseň/zima 2016)

Všetko o znamienkach

16. november 2016
Ďalšie články z rubriky Zdravie