Nový virál z produkcie Multibrand: Vek je iba číslo

Reklamná a mediálna agentúra Multibrand pokračuje v produkcii virálnych klipov, v ktorých zdôrazňuje potrebu hodnôt v našich životoch. Iba pred niekoľkými dňami sme informovali o tom, že agentúra predstavila krátke klipy s názvami Premena a Druhá šanca. Tretím je „Vek je iba číslo“.

 

Naše myšlienky hrajú veľkú rolu v tom, či sa cítime mlado, alebo staro vzhľadom na náš vek. Primeraný vek neexistuje.
Od útleho veku sa o nás starajú naši rodičia a starí rodičia. Zaväzujú nám šnúrky na topánkach, alebo nám podajú ruku keď to potrebujeme.

Neskôr príde čas, kedy ich pomoc im môžeme vrátiť.

Každý z nás raz bude starý a nikdy nevieme kedy budeme potrebovať pomoc. Každý človek má nárok robiť vytúžené aktivity v akejkoľvek etape života, pretože vek je iba číslo, ale to, akí sme, je to, na čom záleží.

 

 

 

Prechádzajúce virálne klipy od Multibrand

Prvý klip z júna predstavuje kontrast medzi dobre naladeným, viditeľne dobre situovaným mužom a druhým mužom bez domova so strhaným vzhľadom. Namiesto toho, aby vodič Renaultu Grand Scénic iba kúpil časopis od bezdomovca, pozve do svojho auta a odvezie k svojmu holičovi. Ten sa strhaného muža ujme a dopraje mu základnú starostlivosť, ktorá ho však viditeľne zmení k lepšiemu. Toto video bolo prvým a mnohí sa celkom určite pýtali, či je to všetko, čo dobre situovaný chlap môže spraviť pre druhého človeka.

 

Samozrejme, celý projekt nie je iba o zastrihnutí fúzov a zafarbení brady. Druhé video predstavuje rovnakú dvojicu mužov, tentokrát v odlišnej situácii. Ide o archetyp toho, čo považujeme za prejav solidarity a pomoci – darovanie topánok. V tomto prípade je jednoduchá myšlienka prevedená do modernejšej formy, v ktorej športové tenisky Adidas Ultra Boost prinesie strážna služba pred luxusný hotel ich novému majiteľovi, ktorý ich však namiesto obutia daruje druhému, ktorý má slabú a zničenú obuv.

 

 

 

Publikované: 14. júla 2017
Článok obsahuje tieto témy:  , , , ,


Vybrané príspevky »