Imidž úspešného muža: stručne, vecne a reálne!

Untitled-1

Nebudeme sa klamať, je to najmä o drahých a kvalitných veciach.

Internet je plný všemožných návodov, ako zo seba spraviť atraktívnejšieho, úspešnejšieho a obľúbenejšieho človeka. Každý si tieto krátke tipy rád číta a dúfa, že raz príde doba, kedy ich začne uplatňovať aj na sebe. Toto síce zabaví a zabije čas, ale praktický zmysel to nemá. Treba na to ísť presne naopak.

V prvom rade je potrebné uzrejmiť si priority. Cieľom nemá byť vyzerať ako úspešný človek, ale reálne sa ním stať. Spoločne s úspechom, rozumejme tým predovšetkým úspech v práci, v súkromí i životnom štýle zároveň, prichádza aj tá atraktivita, štýl, vyššia sebadôvera, snáď občas aj lepšie sebauvedomenie a pochopenie vecí, ktoré ostávajú väčšine ľudí skryté kvôli neinformovanosti a neskúsenosti.

O úspešných mužoch panujú určité stereotypy, s ktorými nemusíme vždy súhlasiť, ale pravdou je, že sa zakladajú na realite. Napríklad to, že úspešný človek si kupuje drahé autá, nie je výmysel. Ani vtedy, keď sa dozvieme, že Mark Zuckerberg jazdí staré MPV-čko, pretože on je iba výnimkou, ktorá potvrdzuje pravidlo.

Úspech teda obnáša niekoľko celkom prirodzených životných zmien, ktorým sa úspešný muž veľmi nevyhne. Ide napríklad aj o tieto veci, ktoré sú typické predovšetkým pre úspešného muža a ktoré z neho robia zaujímavejšieho, príťažlivejšieho a obľúbenejšieho človeka. Viete si predstaviť seba v kontexte nižšie priložených textov?

 

www

FAKTY  A PERCENTÁ

4 PERCENTÁ – atraktívni muži zarábajú o štyri percentá viac v porovnaní s priemerom. Alebo je to tak, že tí lepšie zarábajúci sú príťažlivejší? V každom prípade platí, že čím je viac peňazí, tým je vyššia atraktivita.

3 SEKUNDY – iba tri sekundy stačia ľuďom na to, aby zhodnotili človeka, s ktorým sa práve stretli. Muži v oblekoch ušitých na mieru a s vyladeným outfitom pôsobia sebavedomejšie, úspešnejšie už na prvý pohľad.

47 PERCENT – Až 47 percent žien priznáva, že ich viac priťahujú muži s drahým autom.

75 PERCENT – Až 75 percent ľudí sa domnieva, že dobre oblečený muž je úspešný vo svojej práci.

 

 

MENTÁLNE NASTAVENIE

ALFA a OMEGA úspechu.

Nastavuje si konkrétne a merateľné ciele, kontroluje ich dosahovanie.

Píše si svoje ciele a postrehy na papier. Ten nikdy nezostarne, hoci máme vo vreckách Blackberry, iPhony, Samsungy, HTC a iné digitálne pomôcky.

Investuje do dlhodobých cieľov.

Konštantne sa vzdeláva, učí sa rásť a napredovať.

Užíva si kvalitné veci, rozumie pôžitkom a využíva ich na sebazveľaďovanie.

Učí sa rozhodovať sa rýchlo a v prospech svojich zámerov.

Trávi čas s pozitívnymi a úspešnými ľuďmi.

Nezabúda na ostatných, ktorí pre neho nie sú prvoplánovo užitoční – udržiava staré priateľstvá a nechce odplaty za svoje služby.

Nepreferuje kvantitu, ale kvalitu.

 

ŠATNÍK ÚSPEŠNÉHO MUŽA

Saká, košele, kvalitné nohavice, kvalitné topánky a doplnky.

Obleky sú šité na mieru a nechýbajú svetlomodré navy a šedé saká.

Košele a tričká v základných farbách. moderne sa inklinuje k pastelovým odtieňom.

Nadčasové a nestarnúce hodinky renomovanej značky (najlepšie švajčiarskej) s koženým hnedým remeňom.

Vysokokvalitné leštené topánky, oxfordky a na každú príležitosť iné.

 

AUTO

Luxusné a exotické. BMW je fajn, ale pravý úspech v práci je nevyhnutné osláviť primeraným automobilom – čo tak Aston Martin, Maserati alebo Bentley?

Čierny lak karosérie bude vždy v móde, dokonca aj vtedy, keď si väčšina bude vyberať pestrofarebné úpravy automobilov.

Vždy čisté, voňavé, technicky v dokonalom stave.

 

PRIATELIA

Úspešní, ambiciózni, podnikatelia a freelanceri.

Pozitívni, priateľskí a spoločenskí

Starší s množstvom životných a pracovných príležitostí, od ktorých sa je vždy čo učiť

 

 

ALKOHOL A TABAK?

Je úplne v poriadku, keď úspešný muž abstinuje a odmieta akýkoľvek alkohol. Je to jeho voľba. Ak ale dokáže oceniť kvality alkoholu, jeho históriu, spôsob výroby a spoločenskú hodnotu, potom má rád okrem jednoduchého tvrdého alkoholu aj cocktaily z jednoduchých ingrediencií: Manhattan, Negroni & Martini a iné.

Moderný úspešný muž rozumie tomu, že má iba jedno telo a nedevastuje ho fajčením podradných cigariet za 3,80 €. Ak dokáže oceniť chuť a hodnotu tabaku, vyberá si klasické cigary, prípadne iné špeciálne tabakové výrobky, ktoré vedia nahradiť tradičné smradľavé cigarety a dopriať jeho konzumentovi pôžitok.



Kľúčové slová: , ,

EKONOMIKA & BIZNIS

Ďalšie články z rubriky Ekonomika

ĽUDIA

ĽUDIA

    UnitedLife 11 (jar/leto 2017)

Tony Achmat, človek s veľkým srdcom

10. júl 2018
ĽUDIA

    UnitedLife 11 (jar/leto 2017)

Čo to vlastne povedal?

4. júl 2018
Ďalšie články z rubriky Ľudia

VEDA & TECHNIKA

Ďalšie články z rubriky Veda a Technológie

AUTO & MOBILITA

AUTOMOBILY

    UnitedLife 11 (jar/leto 2017)

Nová futuristická formula

5. júl 2018
Ďalšie články z rubriky Automobily

LIFESTYLE

Ďalšie články z rubriky Lifestyle

ZDRAVIE

Ďalšie články z rubriky Zdravie

EXTRA