Ako predať spálené drevo? Za všetkým hľadajte marketing!

Return of the Ashes. Kresba pomocou uhlíka je stará ako ľudstvo samotné. Vôbec prvé jaskynné kresby, vďaka ktorým môžeme spoznávať povahu osobnosti prvého človeka, boli vytvorené práve pomocou uhlíkov, spálených kusov driev. Prví ľudia prišli na to, že na uhoľ spálené drevo dokáže ťahaním po rôznych povrchoch zanechávať súvislú čiernu stopu. Dnes, po tisícoch rokoch, sa […]

Autor
Dátum zverejnenia 19. decembra 2017
Obsahuje nasledovné témy ,
MAGIC TRAVEL, VisitMaldives.sk

Return of the Ashes. Kresba pomocou uhlíka je stará ako ľudstvo samotné. Vôbec prvé jaskynné kresby, vďaka ktorým môžeme spoznávať povahu osobnosti prvého človeka, boli vytvorené práve pomocou uhlíkov, spálených kusov driev. Prví ľudia prišli na to, že na uhoľ spálené drevo dokáže ťahaním po rôznych povrchoch zanechávať súvislú čiernu stopu. Dnes, po tisícoch rokoch, sa na tomto zmenilo iba to, že z experimentovania sa stalo umenie, vrcholný prejav ľudského ducha a jeho zručnosti.

 

Moderné uhlíky na kreslenie nájdete v každom papiernictve s v porovnaní s tými „prírodnými“ z pahreby sú bezpečné, majú pravidelné tvary, solídnu štruktúru a práve tie vlastnosti, ktoré umožňujú umeleckému duchu prejaviť sa navonok.

 

V konkurencii lacných a ľahko dostupných uhlíkov je mimoriadne náročné odlíšiť sa. Jedna z možností, ako vzbudiť záujem zákazníkov a prinútiť ich akceptovať vyššiu cenu, je zabaliť uhlíky do estetického dizajnu. Tento, ktorým sa pýšia uhlíky limitovanej edície Return of the Ashes, dokonca získal početné ocenenia za dizajn, dokonca bronz a 3 shortlisty na CANNES LIONS 2014!

Okrem CANNER LIONS sa tvorcovia Return of Ashes dočkali významných ocenení na ONE SHOW 2015, LIA 2014 (London International Award 2014), CLIO 2014, AD STAR 2017 a ADMAN AWARD 2014, kde zozbierali zlaté, strieborné aj bronzové víťazné pozície, ďalšie ocenenia za marketing, dizajn, obal či inštalácie.

 

Skrátka jeden úspešný príbeh, ktorý sa celý točí okolo spáleného dreva. Nevšedné, však? Po zhliadnutí obalového dizajnu a komunikácie projektu Return of the Ashes však musíte uznať, že sa tvorcom naozaj vydarili (fotografie vkladáme z profesionálnej sociálnej siete Behance):

 

 

Volkswagen ARTEON

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Jony Ive opúšťa Apple a zakladá vlastnú spoločnosť LoveFrom. Jej prvým klientom bude Apple.

10. júla 2019

Fotogaléria: Bývanie v malom

Mini-domy sú alternatívou ku garsónkam. Stoja iba zopár tisíc.

24. júna 2019

IKEA po desaťročiach mení logo: žltej a modrej je definitívne koniec

29. mája 2019

Nový dizajn amerických dolárových bankoviek

25. marca 2019

Toto nie je nedokončená stavba, ale nová obytná budova v širšom centre

5. marca 2019