Komerčný článok

100 nových Mercedesov Sprinter pre AVIS Slovensko

Odovzdania takéhoto počtu vozidiel sa nedejú každý deň.

PEUGEOT - Neoodolateľná letná jazda, bonus až do 3.900 eur

BRATISLAVA – Spoločnosti AVIS Slovensko a Mercedes-Benz Slovakia usporiadali tlačovú konferenciu, ktorej súčasťou bolo odovzdanie a prevzatie symbolického kľúča od stovky automobilov Mercedes-Benz Sprinter.

Riaditeľ slovenského Mercedesu, pán Stephan Moebius, odovzdal flotilu Sprinterov do rúk Juraja Šulhaňa, obchodného riaditeľa spoločnosti AVIS Slovensko. Autá sa stali súčasťou komerčnej ponuky autopožičovne, ale v portfóliu nie sú úplnou novinkou. „Akonáhle sa v minulosti do vozového parku zaradili Mercedesy Sprinter, stali sa medzi našimi zákazníkmi veľmi obľúbenými,“ povedal pri prevzatí vozidiel Juraj Šuhlaň. AVIS spolupracuje s Mercedesom už od roku 2015.

Veľká dodávka na obyčajný vodičák

Sto kusov skriňových variantov Mercedesov Sprinter bolo dodaných v motorizácii 314 CDI. Vozidlá poháňa naftový štvorvalec konfigurovaný s automatickou prevodovkou 7G-TRONIC PLUS. Technické údaje motorov sú veľmi pôsobivé: max. výkon 105 kW (143 k) pri 3 800 ot./min. a max. krútiaci moment 330 Nm dostupný od 1 200 do 2 400 ot./min. Poháňaná je zadná náprava vozidiel.

 

Vozidlo so štandardnou dĺžkou (5 932 mm) a s vysokou strechou (2 635 mm) pritom ponúka ložnú plochu 5,539 m2 a do skrine s dvojitými zadnými dverami, ktoré sa dajú roztvoriť až po boky vozidla a bočnými posuvnými dverami na pravej strane možno naložiť až 11 m3 tovaru. Užitočné zaťaženie predstavuje 1 216 kg. Celková prípustná hmotnosť je 3 500 kg teda vodičom stačí vodičské oprávnenie skupiny B.

Sériová výbava Sprinterov je veľmi rozsiahla. Zahŕňa okrem iného pevnú deliacu stenu medzi kabínou a nákladovým priestorom, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá či adaptívne brzdové svetlo. Výbavu potom dopĺňa aj dvojité predné sedadlo spolujazdca, asistent bočného vetra, komunikačný modul LTE pre digitálne služby a asistent automatického riadenia osvetlenia.

Príplatková výbava obsahuje aj poloautomatickú klimatizáciu TEMPMATIC, multimediálny systém MBUX so 7-palcovou obrazovkou, navigáciu, združený prístroj s farebným displejom, tempomat, parkovací pilot s cúvacou kamerou, opierku ruky pre vodiča či predprípravu pre montáž ťažného zariadenia. Vozidlá tak pomôžu zákazníkom, aby sa aj s nákladom dostali do cieľa svojej cesty včas, komfortne a predovšetkým bezpečne.

 

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Čo čaká Európu a Slovensko?

Aká budúcnosť čaká motoristov? Odpovede na najčastejšie otázky o parkovacej politike, autách a budúcnosti

28. mája 2019

Slovan mal na debute na novom Národnom futbalovom štadióne nového silného partnera

3. marca 2019

Prečo by sa mali firmy sústrediť na automatizáciu

2. novembra 2018

Pozrite si nový spot „Správna voľba“ v hlavnej úlohe s Renault Megane R.S. a slovanistom Khadfim

2. októbra 2018

Je tradičné vlastníctvo vozidla v dobe pokroku a inovácií stále výhodné?

6. júla 2018